Sköna Gertruds

2015-08-07 | 13:43:15

I förmiddags mötte jag upp Lovisa på stan för att fika/bruncha på Sköna Gertruds. Jag tog en grillad surdegsmacka med mozarella och pesto medan Lovisa unnade sig en kladdkaka. Vi knallade sedan runt på stan och kikade i affärer och bara umgicks. Mycket mysigt och trevligt! Idag bjuds det dessutom på sol och 26 grader vilket är mer än välkommet. Åh så skönt att äntligen få lite värme! Man vågar ju inte riktigt hoppas på så mycket när det gäller vädret den här sommaren men åh vad skönt ifall detta skulle vilja visa sig mer under dom här sista dagarna på sommarlovet.

Nu tänker jag slå mig ner i solstolen för att ta vara på den här värmen. Senare ikväll ger jag mig av till Maja där det väntas tjejmiddag. Vi ska grilla, så det plus att träffa tre av mina tjejer ser jag verkligen framemot! 

Ha en riktigt fin fredag så hörs vi snart igen! :)
ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D

2015-08-07 @ 17:07:17
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback