Våran första praktikdag

2015-04-20 | 19:54:10
Canon EOS 70D | Canon EF-S 18-55/3-4.5

07:00 gick vi upp imorse för att göra oss i ordning inför våran första praktikdag på Nausicaá. Det var lite krångligt att hitta vart vi skulle gå in först, men efter att ha frågat oss fram så kom vi rätt till slut! Väl där fick vi träffa dom 5 sjölejonen som vi kommer arbeta med under dessa 3 veckor. Åh vad fina och mäktiga dom är! Vi fick städa, förbereda fisk, titta på massor av träning och kolla på en föreställning. Vi fick ganska lång lunch som vi fick spendera genom att kika omkring i resten av parken, så imorn ska jag nog ta med kameran så jag kan fota lite på lunchen. :) Det har varit väldigt varmt och skönt ute idag (vilket vi dock tyvärr inte fick känna av speciellt mycket då vi var inne största delen av dagen) så när vi slutade för dagen stannade vi och tog varsin glass som dom sålde i ett av alla stånden längs vägen. Supergott och välbehövligt som uppladdning inför dom branta uppförsbackarna vi har på hemvägen, haha!

Om jag tar med mig kameran imorn och tar några bilder under lunchen så hörs vi då! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback