Första påsklovsmorgonen

2015-04-02 | 10:41:00
 Canon EOS 70D | Canon EF 50/1.8 II
Godmorgon kamrater!
Igår gick jag sista dagen i skolan innan påsklovet vilket betyder att jag fick en skön sovmorgon idag. Från och med idag och fram till onsdag om två veckor är jag ledig och efter det går jag bara två dagar i skolan innan planet lyfter mot Frankrike! Hur sjukt är  inte det då?

I vilket fall som helst så vaknade jag av att Charlie pussade mig hejdå imorse när han skulle iväg till sin praktik. Jag somnade sedan om och vaknade för någon timme sen. Min första påsklovsdag kommer till en början bestå av lite plugg då jag måste skriva klart min uppsats om Afrikanska vildhundar. Men när den är klar, då ska jag verkligen ta till vara på den lediga tiden dom här dagarna! Jag ska passa på att läsa böcker som jag aldrig hinner läsa annars, kolla på en ny serie som jag har fastnat för, titta på naturdokumentärer, träna, umgås med familj, vänner och pojkvän och allt däremellan. Senare idag åker vi dessutm upp till Täby för att spendera påskhelgen där. Blir nog ett riktigt bra påsklov det här. Så efterlängtat!
Ruff

Fin blogg! :)

2015-04-02 @ 12:29:59
URL: http://lonelynights.blogg.se
Hanna

Åh så härligt!

2015-04-05 @ 11:49:44
URL: http://hanalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback