Matt Corby

2014-10-14 | 18:21:15
 
Gud vad jag beundrar denna man alltså. Matt Corbys låtar är så himla genuina och avklädda på något sätt. Texterna och melodierna sätter sig fast som bara den i kroppen på en. Och hans röst är inte ens att tala om. Dom låtarna ovanför är tre av mina absoluta favoritlåtar. Dom brukar jag sitta på tåget och lyssna på samtidigt som dimmiga landskap rusar förbi utanför fönstret. Vi lyssnade även mycket på hans låtar när vi var på Island. Hela det landet och alla dom landskapen förstärker låtarna så himla mycket. En riktigt tallangfull man som verkligen har fötterna på jorden. 
Malin

Sååå kul! Ha det gött o koppla bort internetet ett tag. Det behövs!

2014-10-17 @ 17:07:30
URL: http://mauolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback