Life is either an incredible adventure or it’s nothing at all

2014-10-01 | 20:39:00


Den här videon om den nya GoPro HERO4 kom ut för några dagar sen och jag kan inte räkna på fingrarna hur många gånger jag redan har sett den. 

Det är när man ser sådana här videor som man bara vill ut i världen och se och upptäcka precis allting. Tänk vad våran värld faktiskt har att erbjuda. Jag vill bara ut där nu på en gång och se alltihopa med mina egna ögon och gärna fånga det på bild precis som i videon här ovanför. Att låten i videon dessutom är en utav mina favoritlåtar gör ju bara saken ännu bättre. 

Jag kan sitta och titta på den här och alla andra videor på GoPros youtubekanal hur länge som helst och bli precis lika förundrad och fascinerad över våran vackra värld varje gång. Jag får nästan abstinens av att vara fast i denna ständiga vardag när jag vet vad som finns att  upptäcka utanför allt detta. Men en dag hörni, då fan mig ska jag se varenda litet hörn av våran jord. Så är det bara. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback