Valborg

2014-05-01 | 22:23:34
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Igår var det Valborg och för att fira detta lite smått så åkte vi ut till Kristin för att spendera kvällen där. Det blev en supermysig kväll med grillad mat, massor av skratt, deep talk, Just Dance och årets första dopp. Kan tala om att det var exakt så kallt som Christian demonstrerar på näst sista bilden, hahaha! Som tur var så var bastun bara några meter bort så vi sprang in där för att värma oss. Men nu är i alla fall årets första dopp avklarat, wiho!

Vi åkte hem när det började närma sig småtimmarna och då följde Charlie med mig hem och blev mitt sovsällskap. Våran Valborg blev alltså hur mysig som helst! Det är stört vad bra dessa människor är alltså! 
 
Nu är vi redan inne i maj. Tiden går så sjukt fort! Blev det inte nytt år alldeles nyss liksom? Hur som helst så är det i alla fall riktigt härligt att det bara är några enstaka veckor kvar tills vi får sommarlov. Gud vad taggad jag är! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback