Sista dagen i skolan

2014-05-23 | 16:10:56
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Jag har nyss kommit hem från min absolut sista skoldag i ettan. Vi har suttit och skrivit nationella prov i matte exakt hela dagen, så man hade ju helt klart kunnat önska sig en roligare avslutning på det hela, men vi fick en ganska bra gårdag istället så man ska inte klaga. Anledningen till att vi inte går i skolan något mer från och med nu är att vi har praktik dom närmaste 3 veckorna innan vi får sommarlov. Det känns nästan som att vi får sommarlov i förväg eftersom vi slipper gå i skolan dom sista 3 veckorna. Jag slipper dessutom pendla eftersom jag har min praktikplats på en djurklinik här i stan. Hur galet underbart som helst! Det första året i gymnasiet har gått så sjukt fort så det är nästan svårt att förstå! Nu är det inte speciellt långt kvar tills vi står där med studentmössorna på även vi...

Jag ska inleda min helg och avsluta mitt första år i gymnasiets skolbänkar tillsammans med några sköna peeps nere vid Djulö där vi ska grilla och mysa mest hela kvällen. Det är otroligt varmt och skönt ute idag (hela 27°C - sing hallelujah with me!) så det blir säkert ett och annat dopp i sjön också, Hur som helst så ser detta ut att bli en superbra fredag!

Ha det fint så hörs vi! :)
leavanny.blogg.se

Fin bild!

2014-05-23 @ 22:07:30
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback