Pink shirt

2014-05-09 | 18:31:00
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Hej på er!
Nu var det några dagar sedan sist och jag tänkte egentligen bara kika in för att önska er en fin helg!
Den här veckan har gått superfort och jag slår vad om att helgen kommer rusa förbi i minst samma tempo. Alldeles strax ska jag iväg till Geena där några andra babes är och sen rullar vi vidare på tjejfest. Rosa är temat och jag bär därför mitt första rosa plagg någonsin, kvällen till ära sådär. I morgon tar jag, Geena, Julia och Olle tåget upp mot Stockholm för att se Justin Timberlake i morgon kväll! Jag är så galet taggad! Söndagen kommer vi sedan att spendera hela dagen på Stockholms gator. Så ja, detta ser helt enkelt ut att bli en väldigt bra helg! 

Har ni några roliga helgplaner? :)
Matilda

Så kul det låter! :)

2014-05-09 @ 19:52:07
URL: http://tildasofias.blogg.se
Lovisa

Åå vilken fin bild på dig! Tror du att du kan vissa hur du har redigerat den?
Älskar din blogg den är så himla bra :D

2014-05-10 @ 12:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback