In a happy home

2014-05-15 | 11:32:46
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Hej på er!
Det går riktigt segt med bloggandet för tillfället, vilket jag tycker är väldigt tråkigt. För att skylla på något så har jag helt enkelt inte haft tillräckligt med tid och inspiration för att knåpa ihop några läsvärda och intressanta inlägg åt er. Jag hoppas verkligen att det vänder snart, för jag saknar faktiskt att mötas av era fina kommentarer varje dag.

Ända sen i måndags har jag förresten legat hemma och varit sjukt. Ett undantag var dock igår då jag åkte till skolan i alla fall för att skriva ett nationellt prov i engelska. Den lilla vändan till Norrköping gjorde nog det hela bara värre, för nu mår jag sämre än vad jag har gjort tidigare under veckan...

Jag blir så himla rastlös av att vara sjuk. Jag blir verkligen en pain in the ass för resten av dom i familjen när jag är sjuk för jag blir bara så himla uttråkad, haha! När det enda jag i princip orkar göra är att ligga i sängen och kolla på Gossip Girl så blir jag ganska otålig efter ett tag. Någonting som är bra med det är dock att jag känner hur inspirationen sakta men säkert börjar komma tillbaka. Så nu tänkte jag faktiskt sätta mig och pilla lite med bloggdesignen, bara för att liksom. Så stay tuned! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback