Fredag

2014-05-30 | 19:23:18
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Här har det ekat mellan inläggen under veckan.
Praktiken på djurkliniken tar verkligen musten ur en när det är så himla mycket nytt att ta in och lära sig. Samtidigt är det självklart väldigt roligt och riktigt lärorikt. Bara på den här veckan har jag lärt mig massor. När jag kommer hem om dagarna är jag verkligen hur trött som helst så jag har helt enkelt intagit sängläge nästan på en gång, vilket har gjort bloggen lidande. Igår var jag dock ledig pga röd dag så det var riktigt skönt och välbehövligt efter ett par dagar med mycket nytt! Nu är det bara två veckor kvar av praktiken innan vi går på sommarlov!

Den här helgen tänker jag ägna åt att bara ta det lugnt och ha det skönt. Kommer spendera lite tid med Charlie och möjligtvis med några kompisar. Ska bli skönt att få pusta ut lite och bara vara. Inleder hela altet med lite filmmys tillsammans med familjen. 

Ha det bra så hörs vi! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback