Att se fram emot

2014-05-05 | 17:06:11
Från appen Dreamdays

5 dagar kvar till Justin Timberlakes konsert.
21 dagar kvar till praktiken på Djurkliniken.
39 dagar kvar till sommarlov.
52 dagar kvar till Bråvalla.
185 dagar kvar till praktiken på safarit på Kolmården.
257 dagar kvar till min 18-årsdag.

Detta är några få händelser som kommer inträffa inom den närmaste framtiden och lite längre efter det. Jag älskar verkligen att ha saker att längta till! Det gör livet så mycket enklare när man vet att så himla roliga saker väntar - stora som små. Oavsett om man har en av dom där dåliga dagarna så piggar det alltid upp när man har någonting att längta till och någonting att se framemot. Man blir liksom lite mer taggad på livet på det sättet!

Har ni någonting som ni ser framemot? 
Kanske några planer i helgen eller någon rolig resa som ni längtar till? Tell me! :)
Ida B

Ååh ja jag älskar att sätta nedräknare på olika saker! T.ex har jag nedräknare på 4 dagar till på söndag då jag ska på ett förberedelsemöte inför mitt utbyetsår, om 36 dagar får jag sommarlov, om 38 dagar ska jag på 1D-konsert (SÅÅ TAAGGAD AAH!!) och om 104 dagar flyttar jag till freakin' USA!! :D

2014-05-07 @ 20:00:57
URL: http://www.idaintheus.wordpress.com
Ida B

Och så fyller jag 18 bara ett par dagar efter dig!

2014-05-07 @ 20:01:39
URL: http://www.idaintheus.wordpress.com
Malin Bengtsson

åker iväg till italien på praktik om 8 dagar och tar studenten om 34!!! :D

2014-05-09 @ 15:41:55
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback