55 dagar kvar

2014-05-02 | 12:25:04
Bildkälla.

Nu är det inte långt kvar. Endast 55 dagar till den 26 juni och då står vi där på flygfältet i Norrköping och bara öser. Det är alltså Bråvalla festivalen jag snackar om.

Det är sjukt vad taggad jag är! Jag har faktiskt aldrig varit på festival förut och mina förväntningar kan nog inte bli mycket högre. I år kommer det så många bra artister, band och grupper så det kan ju inte bli annat än storslaget! Dom jag ser mest framemot är bl.a dom ni ser på bilden ovanför - Bastille, Axwell Λ Ingrosso, Blasterjaxx, Imagine Dragons, Dirty South, Ron Pope och Alesso. Tyvärr så kommer jag antagligen missa hela torsdagen och halva fredagen eftersom jag jobbar då. Det suger ganska hårt faktiskt eftersom jag kommer missa en hel del grymma spelningar. Men festivalpasset är i alla fall bokat och jag får ta del av åtminstone halva festivalen vilket är sjukt mycket bättre än ingenting liksom! Kommer blir så galet bra!

Är det någon av er som också ska till Bråvalla i år? :)
Alma

alltså vill gråta för vill till bråvalla så himlahimla mycket och se bastille och imagine dragons (mina babes) men har i sommar prioreterat england i stället, vilket inte är helt fel det heller ju, MEN VILL TILL BRÅVALLA D:

2014-05-03 @ 16:45:22
URL: http://photoab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback