3 från en sommardag i maj

2014-05-25 | 20:36:34
Samsung Galaxy S3

Den har verkligen kännts som sommarlov den här helgen! Trots att det bara är maj än så länge så har vi ändå stekande sol och underbar värme. Sommarlovskänslorna började redan i fredags när vi grillade nere vid Djulö och fortsatte sedan att hålla i sig hela gårdagen och även idag. För igår åt jag grillad mat tillsammans med familjen och Charlie för att sedan knalla hem till honom i sommarvärmen för att sova där. Idag när vi vaknade åkte vi ner till Djulö än en gång för ännu mer grillning och en timme eller två i solen nere vid stranden. Idag är det dessutom morsdag vilket firades lite smått med årets första jordgubbstårta. Så ja, man kan väl inte säga annat än att sommaren kom tidigt i år? Den får gärna stanna bra länge till för min del!

Det har inte blivit speciellt mycket sömn den här helgen så jag ska passa på att lägga mig tidig idag. I morgon är det min första dag på praktiken och jag är så sjukt nervös! Men det ska verkligen bli hur kul som helst, oavsett hur pirrigt det är just nu. 

Hoppas att ni har haft en superfin helg! Vi hörs när vi hörs! :)
Lisa - foto & vardag

Åh, tack så mycket! Visst är dom, jag är typ käääär!

2014-05-30 @ 18:45:43
URL: http://lisasmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback