Heart upon my sleeve

2014-03-02 | 20:13:58
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Även fast det har gått två dagar sen Aviciis konsert så är jag fortfarande superhypad. 
Som jag skrev i inlägget igår så kommer jag leva på den här upplevelsen hur länge som helst. Tröjan på bilden köpte jag innan konserten. Det fanns så sjukt många snygga så det var riktigt svårt att välja. Jag skulle helst av allt vilja ta med allihopa och stoppa dom i garderoben men det blev tillslut alltså den på bilden ovanför. På baksidan står det alla städer som Avicii spelade i under True Tour. Nya favorittröjan utan tvekan. :)

Det är några utav er som har bett om att få se vad jag köpte när vi shoppade i Stockholm igår, så ett inlägg om det kommer framöver. :)
Mikxki

Riktigt snygg tröja!! :)

2014-03-05 @ 09:46:52
URL: http://mikxki.blogg.se
Anna Eriksson

Snyggt!

2014-03-05 @ 10:25:05
URL: http://annayellowbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback