En av dom finare fredagarna i mars

2014-03-07 | 15:38:39
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Hej på er!
Idag är det äntligen fredag och dagen till ära fick vi sluta ungefär 4 timmar tidigare. Galet skönt och riktigt välbehövligt! Att sedan cykla hem från tågstationen i solsken och vårvind var så sjukt uppiggande. När jag var ute och fotade bilden ovanför så var det till och med så att solen värmde lite grann när det väl slutade blåsa. Alltså hur skönt är det inte att det sakta men säkert börjar blir vår? Man blir ju alldeles superglad i hela kroppen! 

Nu ska jag alldeles strax sätta igång den här listan och knalla iväg till Charlie där jag kommer befinna mig till i morgon. En av dom bättre fredagarna helt enkelt. :)

Hoppas att ni får en superfin fredag och helg så ses vi! :)
Matilda

Härlig bild! Här regnar och blåser det bara... Väntar med iver på vårvindarna att svepa in här också! Hoppas du får en bra helg! :)

2014-03-07 @ 20:50:40
URL: http://tildasofias.blogg.se
Linn

Älskar att få sluta tidigare! Har ni mycket i skolan fram till påsklovet?

2014-03-08 @ 11:27:22
URL: http://linnjohs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback