But first, let me take a selfie

2014-03-12 | 19:22:07
Canon EOS 600D | Canon EF-S 18-55mm

Hej hopp i det fina vårvädret!
Det är helt sinnessjukt vad varmt det börjar bli ute nu! Vi kunde till och med sitta och sola utan jackor på rasten idag utan att frysa. Hur galet skönt är inte det?! Känner att jag verkligen måste införskaffa mig en ny jeansjacka, om vi nu snackar jackor tänkte jag, haha... 

Efter en föreläsning i skolan hade vi turen att sluta tidigare idag. När jag kom hem med tåget så tog jag cykeln och trampade bort till fotbollsplanen för att möta upp ett härlig gäng. Vi lirade fotboll, dunkade musik och snackade om allt och ingenting. Allt detta i den efterlängtade vårsolen. Tänk i sommar när man kan göra sånt här varje dag! Längtar som en tok kan jag ju säga, och jag skulle nog gissa att jag inte är den enda? :)

Även idag fick jag cykla hem till en väldans fin solnedgång. Även idag har jag suttit med en hel del plugg. Nu känner jag dock att det är slutpluggat för ikväll, kör helt enkelt vidare i morgon. 

Ha en fin onsdagskväll så hörs vi! :)
Matilda

Man får ju hoppas att våren verkligen är på väg nu! Härliga bilder!

2014-03-12 @ 20:15:44
URL: http://tildasofias.blogg.se
Hanna

Såå härligt med detta underbara vårväder, så skönt med sol varje dag :D

2014-03-13 @ 12:46:25
URL: http://hannnafoto.blogg.se
Maja | foto, mode, vardag

Söt du är^^

2014-03-15 @ 09:25:36
URL: http://majafridh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback