En sommarkväll i juli

2014-07-24 | 11:55:49
Canon EOS 600D | Canon EF-S 18-55/3-4.5

Igår kväll möttes vi upp vid pizzerian för att sedan ta med oss pizzakartongerna på pakethållarna och cykla ner till sjön. Förutom att äta pizza så badade vi i princip hela kvällen eftersom vattnet var så sjukt varmt! Vi avslutade sedan kvällen med lite parkhäng och ännu mer gott att äta. Älskar dessa sommarkvällar, kan det inte se ut såhär året om?

Jag sa alldeles nyss godnatt till min fina pojke som fortfarande befinner sig på andra sidan jorden. Men på söndag kommer han hem och gud vad jag längtar! Innan dess så står det en hel del på schemat. Idag ska vi t.ex fira mamma som fyller år och senare ikväll blir det strandhäng. På fredag ska vi iväg till Femöre bl.a och på kvällen vankas det antagligen filmkväll. På lördag är det festligheter på gång och sen är vi framme på söndag då bäbo kommer hem. Får verkligen hoppas att tiden går fort nu när jag har så mycket roligt inplanerat. 

Ni får en ha fortsatt fin dag så hörs vi! :)
rememberthiis.blogg.se

kul :D

2014-07-24 @ 11:58:01
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Rebecca Wahl

asså åh du är så duktig. älskar ljuset i bilderna

2014-07-24 @ 12:10:09
URL: http://fettmedfoto.blogg.se/
felicia

Vad mysigt :)

2014-07-24 @ 16:38:10
URL: http://feliciaholmgren.devote.se
Farfar

Tre gånger har jag hittat att sommarstugan på Väddö finns omnämnd i bloggen men inte en enda bild.......

2014-08-08 @ 10:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback