3 veckors sommarjobb avklarat

2014-07-04 | 21:22:36

Idag jobbade vi våran sista dag på årets Summer Camp och det avslutades på absolut bästa sätt med fint väder, vattenkrig och kramgoa ungar. Den sista veckan då själva lägret för barnen var har varit extremt jobbig. Hade aldrig kunnat tro att det skulle slita så hårt på en att ta hand om en grupp på 20 7-9åringar, haha. Även fast det delvis har varit tufft och även fast min rygg, nacke och armar är döda pga klättrande barn så har det varit riktigt roligt! Jag har hur många gulliga bilder som helst på alla söta ungar i min grupp men tyvärr får jag inte lägga ut dom här på bloggen...

Totalt var det runt 200 barn som deltog i år och nästan alla verkar supernöjda! Kommer faktiskt sakna många av barnen nu när det är över. Som sagt så avslutade vi med vattenrkig (för typ femtioelfte gången den här veckan) och dyngsura som vi var så gick vi och firade våran sista dag på jobbet med pizza efteråt. Helt klart skönaste sommarjobbsgruppen!

Men hörni, detta betyder ju att jag har sommarlov på riktigt nu! Hur galet skönt är inte det på en skala från 1 till såinihelveteskönt?! Nu verkar vädret dessutom vända sakta men säkert så i morgon tänker jag spendera min dag i solstolen (högst troligt sovandes pga att trötthetens morsa har tagit över mig) och senare drar jag vidare på festligheter. Asbra! 
Kajsa

Va skönt med riktigt sommarlov ! :)

2014-07-05 @ 06:26:03
URL: http://wanderlustes.blogg.se/
Robex Lundgren

finna bilder

2014-07-05 @ 14:26:16
URL: http://ghgumman.blogg.se/
elsa

vad var det du gjorde exakt? tänkte kanske fixa jobb där nästa år:)

Svar: Dom två första veckorna gick vi en ledarutbildning och den sista veckan var vi ledare för själva Summer Camp. :)
Esmeralda Edenberg

2014-07-28 @ 12:57:45
Anonym

vad var det du gjorde exakt? tänkte kanske fixa jobb där nästa år:)

2014-08-09 @ 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback