En söndag i januari

2014-01-05 | 18:59:35
Samsung Galaxy S3

Hej finingar!
Jag hade verkligen taggad sjukt mycket för att fota det här lovet. När man äntligen inte sitter i skolan alla dygnets ljusa timmar. Men har jag fotat någonting det här lovet? Nej, nästan ingenting. Jag börjar skolan igen på onsdag så jag får försöka ta vara på ljuset innan dess. I brist på nya bilder så har jag därför ingenting annat att visa er just nu än mobilbilden ovanför. Typ sådär såg jag ut igår.

Idag är det i alla fall söndag. Igår kväll mötte jag upp Charlie och vi gick sen hem till honom där jag spenderade natten. Det blev väldigt sent igår (imorse*) så vi har för det mesta legat och degat i sängen hela dagen idag. Jag kom i alla fall hem för några timmar sen och om ungefär 45 minuter ska jag möta upp Maja och Linnea. Vi hade egentligen andra planer för kvällen och natten, men det landade i att vi drar oss mot Rhodos för en middag tillsammans. Himla fint! :)

Hoppas att ni får en fin söndagskväll så hörs vi när jag förhoppningsvis har några roligare bilder att bjuda på. :)
Sofia

Fina bilder :-)

2014-01-05 @ 20:12:59
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Tove

Åhh så fin blogg du har! Var gjorde du din header? Älskar den verkligen! :D

Svar: Åh tack snälla du! Jag har gjort min header i Photoshop CS6. :)
Esmeralda Edenberg

2014-01-05 @ 21:24:15
URL: http://tovvsan.blogspot.se/
Rene

Villen fin blogg du har :)
Besök gärna vår också!

God fortsättning!

2014-01-06 @ 02:28:02
URL: http://tene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback