En lördagsbrunch

2014-01-18 | 15:38:21
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Detta åt vi till brunch imorse. Någonting som skulle likna amerikanska pannkakor men som mer såg ut som vanliga plättar. Himla gott var det i alla fall och det är väl det som räknas. :)

Min födelsedag igår var hur bra som helst! Den firades tillsammans med några av dom bästa personerna, mycket gott att fylla magen med, fina presenter, underbar skönsång från olika håll, bio och pojkvänsmys. Kunde nog inte ha önskat mig en bättre 17-års dag! Tusen tack för alla gratualtioner igår, ni är så himla fina allihopa! :)

Idag vaknade vi upp till solsken och snöfall. När jag och Charlie hade ätit upp det på bilden så tog vi en liten promenad i den fina vädret tillsammans med hunden. Jag har lite bilder därifrån som jag tänkte visa sen. Just nu lyssnar vi på musik och myser lite sådär och det är väl ungefär så resten av dagen kommer se ut. 

Ha en toppenlördag så hörs vi senare! :)
Johanna

Härlig Bild!

2014-01-18 @ 15:47:21
URL: http://johannawitt.se
Lisa - Foto & vardag

Åh, va gott det såg ut då!
Sv; ellerhur??!! Så snygg så det är inte sant!

2014-01-18 @ 17:59:13
URL: http://lisasmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback