21 januari

2014-01-21 | 20:40:14
Canon EOS 600D | Canon EF-S 18-55/4-5.6

Hej på er!
Tisdag idag och just nu känns det oerhört långt till fredag och helg. Det är så himla segt att komma hem fem varje kväll. När man kommer hem väntar antingen plugg eller träning - ingen rast och ingen ro här inte!

Idag kom i alla fall Charlie förbi en stund efter skolan vilket helt klart gjorde min dag. En stördare grabb får man nog leta länge efter... Bäst är han i alla fall, oavsett vad.
 
Och idag är det ju den internationella kramdagen hörni! Jag hoppas så in i norden att ni har tagit vara på denna dag och kramats extra mycket! Enligt mig så behövs det fler kramar överlag, oavsett vilken dag det är. Så om ni inte har kramats extra mycket idag så får ni tänka på det dom resterande dagarna av året. :)

Det är inte bara kramdagen idag utan även min och Charlies 11 månadersdag. Snart ett år tillsammans - helt sjukt!

Jag känner att detta blev ett väldigt onödigt inlägg, så jag ska nog återgå till pluggandet innan jag börjar tjabbla bort allt helt och hållet, haha...

Ha en fin tisdagskväll så hörs vi! :)
Anonym

åhh grattis i efterskott, ni är så himla fina tillsammans!

2014-01-23 @ 21:31:16
julia

Hej! Jag tycker att din bakgrund är jätte fin, och jag undrar om jag kan få låna den till min blogg! Skulle vara så snällt, skriver också att bakgrunden tillhör dig i menyn! Tänkte fråga först innan jag tar något :D Kram!

Svar: Hejsan! Åh vad kul att du tycker om den! Men tyvärr måste jag nog säga nej. Det är en bild som jag har fotat själv så jag vill nog inte att den ska finnas som bakgrund på andras bloggar också. Jag hoppas att du förstår hur jag menar och att du hittar någon annan som passar bra! :)
Esmeralda Edenberg

2014-01-23 @ 21:46:06
URL: http://juliasfotografi.blo.gg
julia

Okej, tack ändå :)

2014-01-26 @ 11:40:36
URL: http://juliasfotografi.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback