1 av 365

2014-01-01 | 21:18:34
Samsung Galaxy S3

Hej och gott nytt år!
Hoppas att ni fick en grym kväll igår och att första dagen av 2014 har varit toppen!

Själv hade jag en superbra kväll tillsammans med pojkvännen, grabbarna och annat folk som befann sig på samma fest som oss. Vid tolvslaget drog vi oss mot torget som ungefär alla andra i stan för att se fyrverkerierna. Det nya året firades in med en nyårskyss från finaste pojken. Kunde nog inte ha fått ett bättre avslut av 2013 eller en bättre början av 2014. <3 Vi drog sen hem till Charlie där vi käkade tårta och drack cider i sängen och pratade om livet ända till klockan fem imorse. Vi vaknade sedan runt 15 någon gång och vi har i princip bara ätit pizza sen dess = standard nyårsdag. Den första dagen 2014 har alltså varit väldigt lugn och mysig, precis som det ska vara. :)

Men som sagt så blev min nyårsafton kanon! Mobilbilderna ovanför är alltså från gårdagen. Väljer att inte publicera fler bilder än dom, det är nog säkrast så, haha. :)

Just nu ligger jag i Charlies säng och bloggar från hans fina Mac. Jag spenderar ytterligare en natt bredvid honom. Fint som snus höreni! :)

Som sagt så hoppas jag att eran gårdag blev toppen och att resterande 364 dagar av detta år blir grymt!
Helena

Låter som du hade en mysig nyårsafton. Gott nytt år på dig

2014-01-02 @ 09:25:48
URL: http://www.helenafena.se
Matilda

Låter som en näst intill perfekt nyårsafton! Hoppas att ditt år också blir bra! :)

2014-01-02 @ 11:02:14
URL: http://tildasofias.blogg.se
Emilia

Låter som en riktigt bra nyårsnatt, sötaste bilderna med!

2014-01-02 @ 17:16:23
URL: http://pezone.blogg.se
isabell

Hejhej hoppas du kan svara, behöver din hjälp!

Hade tänkt köpa en ny kamera och funderar på en Canon EOS 600d vilket DU har? Vad tycker du om kameran? Vad är dåligt med den? Och hur bra blir filmerna?

Kram!:)

2014-01-02 @ 18:47:57
URL: http://ele.blo.gg
Anonym

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? :)

Svar: Den 21 februari har vi varit tillsammans i ett år. :)
Esmeralda Edenberg

2014-01-04 @ 00:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback