Vårkänslor

2014-02-24 | 07:33:48
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Måndag och sportlovet är över.
Det kändes riktigt segt att dra sig upp ur sängen imorse kan jag tala om. Vi börjar inte förrän 10 på måndagar, men eftersom jag pendlar så måste jag ändå gå upp 06:30.. Men jag ska väl inte klaga eftersom jag går upp en timme tidigare alla andra dagar i veckan, haha!

Någonting som gör det lite lättare att ta sig upp om mornarna är att det äntligen börjar bli ljust ute! Det gör så himla mycket skillnad när det inte är bäcksvart ute när man åker till skolan och när man kommer hem från skolan. Ljuset gör det verkligen lättare att orka liksom. Dessutom så hittade jag dessa ↑ snödroppar i rabatten igår. Hur sjukt är det inte med vårtecken redan i fabruari? Inte mig emot dock då det mer än gärna får bli vår och sommar nu på en gång för min del. :)

Hur är det där ni bor - har ni fortfarande massa snö eller har vårtecknen börjat kika fram hos er också? :)

Hur som helst så måste jag avrunda här. Jag ska göra mig i ordning för att sen ta tåget till Norrköping och skolan. När jag kommer hem runt 17 ikväll så ska jag antagligen träffa min pojke en stund. Fint som snus! :)

Hoppas att ni får en fin måndag så hörs vi! :)
LIENE

Fin bild :) jag har nog inte sett några vårtecken än. Har inte varit ute så mycket för har varit mest trött men den här veckan måste jag börja gå ut och promenera och njuta av vädret :)

2014-02-24 @ 08:44:53
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Fanny Staaf

Åh, snödroppar är mina favoriter!

2014-02-24 @ 09:04:21
URL: http://fannystaaf.se
johanna

hittade snödroppar i rabatten i förra veckan, vi hade snö under helgen men den har regnat bort under natten! :)

2014-02-24 @ 10:53:36
URL: http://tigermysig.blogg.se
Linn

Åh det är såå fint väder! Vad tycker du är roligast att fota? :)

2014-02-25 @ 18:57:28
URL: http://linnjohs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback