Sportlovsfrukost

2014-02-17 | 11:33:44
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Så obeskrivligt skönt att slippa rätta sig efter alarmet i en hel veckas tid! Det här sportlovet kunde nog inte komma mer lägligt. Jag passade på att göra en jordgubbssmoothie till frukost när jag väl hade all tid i världen. Lite flingor på det så blev det är riktig höjdarfrukost!

Jag är fortfarande helt slut efter fotbollscupen igår. Det var i alla fall hur kul som helst att spela med det gamla laget. Även fast vi inte hade befunnit oss på samma fotbollsplan på ca 3 måndare så lyckades vi ändå att ta oss till kvartsfinal. Hur grymt som helst! Som sagt så blev det en riktigt rolig men otrolig lång dag.

Idag är det som sagt måndag och sportlov i alla fall. Solen skiner för första gången på länge och våren hänger verkligen i luften. Hur skönt är inte det? Lite senare idag ska jag möta upp tjejerna på stan för en fika och sen får vi se vart denna dag slutar.

Hur ser eran måndag ut? Har ni också sportlov? :)
I vilket fall som helst så hoppas jag att ni får en superfin dag!
Jenny

Jag har lov nästa vecka, skönt bara en vecka kvar tills jag åker nedåt i landet (medan alla andra åker uppåt för att åka till fjällen) hehe :)

(det dampade nyss så mitt namn och allting försvann :c

2014-02-17 @ 15:07:27
URL: http://jennyemilssson.blogg.se
Anonym

Jag har sportlov nästa vecka vilket är jättetråkigt. Jag har även nationellt prov imorgon... Hoppas du får ett bra lov!

2014-02-17 @ 17:11:42
Fanny

Det ser jättegott ut!

2014-02-17 @ 18:53:34
URL: http://fannystaaf.se
Lovisa

Vad gott det ser ut!
Tror du att du kan berätta hur du redigerar dina bilder så att du får dom att bli så fina och varma? Är det nån form av vintage redigering?

2014-02-18 @ 15:59:07
Johanna

Fina foton :)

2014-02-21 @ 10:02:14
URL: http://johannawinqvist.blogg.se/?tmp=398135

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback