Påfyllning i garderoben

2014-02-04 | 21:15:00
Vit basictröja - JC | T-shirt - Hollister | Franklin Marshall t-shirt - W2 | Underkläder - Twilfit | Träningslinne - Stadium | Löpartights - Stadium

I helgen så var vi som sagt i Täby och på söndagen hann vi med en liten sväng inne på Täby Centrum.
Dom har byggt om och lagt till en ny del i köpcentrumet vilket betyder att det har kommit dit en mängd nya olika butiker. Så himla roligt att bara gå omkring och kolla i alla affärer och framförallt shoppa upp dess innehåll, hehe. Jag hade egentligen inte planerat att köpa någonting förutom träningskläderna, så det andra slank liksom bara med mer eller mindre. Jag är hur nöjd som helst nu när jag har lyckats fylla på garderoben en smula samtidigt som plånboken inte blev blev snustorr. Himla nice. :)

Idag är det tisdag och vi fick sluta tidigare från skolan idag. Sjukt välbehövligt! Charlie drog nyss efter att ha spenderat kvällen här. I morgon är jag ledig, så efter lite pluggande så är tanken att jag och Charlie ska luncha på stan innan vi drar vidare mot honom. Kommer nog bli en superskön morgondag, för att inte tala om sovmorgonen. Jisses amalia vad jag behöver den kan jag säga er!

Nej men det blir nog läggdags ganska snart. Jag känner att jag är i stort behov av så mycket sömn som möjligt just nu.

Ha det finfint så hörs vi! :)
Amanda

Vilken underbar header du har och din design är stilren och snygg!
Var har du hittat hollisterbutik?

2014-02-05 @ 11:38:17
URL: http://amandakarolina.devote.se
E M E L I E

hat dom kommit med hollister till Täby?:))
kram

Svar: Ja, det har funnits i Täby Centrum i något år eller så nu. :)
Esmeralda Edenberg

2014-02-25 @ 11:21:46
URL: http://emelieroberg.webblogg.se
Caroline

Så mycket snyggt!

2014-02-26 @ 09:42:48
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback