Over and out

2014-02-07 | 17:03:15
 Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Hej på er!
Här regnar det förfullt vilket inte känns sådär jättelatjo. Enligt mig så får snön gärna ligga kvar ett tag till. Hellre ett tjockt lager med snö än massa regn, slask och modd. Deppigt är vad det är. Men nog snackat om vädret, haha..

Fredag idag och hur skönt som helst med helg! Ikväll vankas det festligheter då jag drar mig mot Jonatan och grabbarna om en stund för att starta upp det hela lite innan vi drar vidare. Ser ut som om detta kommer bli en riktigt bra kväll, så det kör vi på tycker jag!

Hur ser eran fredagskväll ut? Det kanske blir en supermysig hemmakväll med massa chips och film, middag med några fina personer eller värsta partyfredagen? Tell me! :)
Matilda

Hemmakväll blev det här :) hur mysigt som helst efter en tung vecka :)

2014-02-07 @ 21:51:19
URL: http://tildasofias.blogg.se
Jennifer

Hej, undrar ifall du skulle kunna visa hur du gjorde så att du får rubriker i kategorin på dropdown då jag letat ganska länge men inte hittat de. Du har en jätte fin blogg med super fina bilder! :D

2014-02-08 @ 13:52:02
URL: http://smilili.blogg.se
Lilly

Lugn hemmakväll här med ;)

2014-02-08 @ 18:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback