Om mindre än 4 timmar...

2014-02-28 | 10:13:03
Bildkälla.

... så kommer jag befinna mig på tåget upp till Stockholm tillsammans med 4 andra brudar. Ikväll kommer vi kliva in på Tele2 Arena och sätta oss på 4:e raden framför scenen där Avicii kommer stå. Gud vad jag har längtat efter den här dagen alltså! Det kommer bli så obeskrivligt mäktigt!

Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska våga chansa och ta med kameran eller bara ta med mobilen eller t.o.m både och. Hur det än blir så lovar jag att ni kommer få se massvis med bilder när vi kommer hem på lördagkväll. För på lördag så stannar vi i Stockholm ungefär hela dagen för att shoppa och gå runt och mysa. Jisses vilken bra helg det här kommer blir! Är taggad till tusen!

Är det någon av er som också ska se Aviciis konsert ikväll? Eller någon som kanske ska gå på hans extrakonsert i morgon? :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen packa osv innan det är dags att ge sig av mot Geena och sedan vidare till tågstationen. 

Jag hoppas att ni får en grym helg så hörs vi! :)
Taggaaaaaaaaaaa!!
Septemberbarnet

Åh vad kul! Ska själv på extrakonserten imorgon :)

2014-02-28 @ 11:05:50
URL: http://www.septemberbarnet.blogg.se
johanna

jag ska se honom imorgon!! wohow!

2014-02-28 @ 11:18:07
URL: http://tigermysig.blogg.se
Anonym

Jag ska se honom idag. Så kul!

2014-02-28 @ 13:03:28
Matilda

Ååh så avis jag är på alla er som får se honom! :( ha det jättekul! :)

2014-02-28 @ 16:43:43
URL: http://tildasofias.blogg.se
Julia Hill

Jag ska på den extrainsatta konserten imorgon, är så taggad!! Vet du förresten om man får ta med sig systemkamerorna in på arenan? På vissa konserter får man inte det ju men jag har inte hittat något om just denna :)

Svar: Åh, du kommer få det så sjukt bra för fy fan vad fett det var!! Jag hittade först ingen info om just systemkameror, men sen stod det på Globe Arenas hemsida att det är förbjudet med systemkameror på Avicii... Så ladda mobilen ordentligt för min dog efter halva konserten, haha. ;)
Esmeralda Edenberg

2014-02-28 @ 21:31:17
URL: http://juliasmagazine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback