Från dom senaste varven kring jordaxeln

2014-02-09 | 13:29:56
Samsung Galaxy S3 | Snapseed

Några utvalda bilder från helgen som gått.
Det har verkligen varit ett par sjukt bra dagar det här! I fredags stod det som sagt fest på schemat och det blev riktigt lyckat. Galet rolig kväll med stört sköna personer, grym musik och allt som hör till. På natten efter festen drog jag mig hem till Charlie för att sova där. Hela lördagen myste jag runt i pojkvännens tröja och dagen bestod sedan av massor med mys, semlor, Game of Thrones, tv-spel och allt där i mellan. Somnade bredvid honom även den natten och fick alltså vakna upp till samma fina utsikt två morgnar i rad. Älskade du. <3

Nu har jag alltså precis kommit hem och förutom en fotbollsträning ikväll så har jag ingenting speciellt planerat. Tänker nog lägga mig i soffan och titta på OS eller slå på någon bra serie. Låter bra tillsvidare.

Ha en fin dag så hörs vi! :)
 
 
Matilda

Låter som en härlig helg!

2014-02-09 @ 17:32:44
URL: http://tildasofias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback