The battle of the five armies

2014-12-12 | 06:56:00

I onsdags var jag och Charlie på bio för att se den nya Hobbitfilmen. Vi hade varit så sjukt peppade på den här filmen redan när vi såg den andra, så förväntningarna var skyhöga. Och jag kan definitivt säga att filmen levde upp till varenda en av dom. Fy satan vad bra den var. Utan att överdriva så var den verkligen helt perfekt. Det var längesedan jag blev så tagen av en film. Den var så ruksigt bra gjord och den var både sorglig, jobbig, underbar, rolig och hemsk på samma gång. Tårar av både den ena och andra sorten rullade ner för kinderna under filmen gång kan jag tala om. Den hade allt helt enkelt. Kunde nog inte ha blivit ett mycket bättre avslut på Hobbittriologin. 

Är det någon av er som har tänk att se den eller är det någon som också redan har sett den? Vad tyckte ni i så fall? :)
Denise Taylor

Längtar tills jag får se den! :O

2014-12-12 @ 10:33:10
URL: http://autaini.com
Ellen

Jag har också sett den! Såg den på premiären vid midnatt i tisdags! Mina förväntningar hade också varit skyhöga och jag tyckte också filmen levde upp till varenda en av dem!
Vissa scener var helt otroligt bra, särskilt när Galadriel visade vilka krafter hon verkligen hade....
Nej, det var en otroligt bra film, och som du säger, ett perfekt slut på trilogin, men också på hela resan som vi tagit del av i Middle-Earth!! :D

2014-12-12 @ 14:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback