Victoria's Secret Homeparty

2014-08-31 | 20:38:05
Canon EOS 70D | Canon EF 50/1.8 II

Idag var jag och en hel hög med andra tjejer bjudna till Philippa på ett Victoria's Secret Homeparty. Hela nedervåningen var fylld av massor VS-produkter som man kunde köpa på plats. Jag fick med mig tre par trosor därifrån vilka man aldrig kan få för många av. Superduper!

Nu är det inte många timmar kvar av den här helgen. Det har gått så rusktigt fort och imorn sitter vi redan i skolbänken igen. Helgen har i vilket fall som helst varit riktigt bra då jag har spenderat tiden med mina babes till vänner och tillsammans med min fina pojke. 

Nu tänker jag inte soffläge och inte göra så mycket mer utav den här söndagen.

Ha det bra så hörs vi! :)
Susanna Maria J

Snygga troser :)

2014-08-31 @ 20:40:31
URL: http://oslofru.com/
tilda

vaa, vad kul med vs-party, visste inte ens att det fanns haha!!

2014-09-15 @ 16:21:13
URL: http://tildalycke.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback