Autumn wardrobe

2014-08-25 | 17:22:03
Hello Autumn
 

Ungefär såhär kommer jag antagligen att gå klädd i höst.
Hur tråkigt det än är att sommaren börjar lida mot sitt slut så är det alltid roligt att kunna upptadera sin höstgarderob. Jag tänker mig mysiga, stickade tröjor och halsdukar av samma stuk. En snygg och stilren skjorta eller en enkel och vit tröja, bara sådär. Kanske dessa två lager på lager till och med? Ett par tighta jeans och ett par Vans till det så är det klappat och klart. Enkelt men oj så snyggt!

Kollaget har jag förövrigt gjort i Polyvore - en sida som har funnits ganska länge men som jag inte upptäckte förrän igår. Så sen dess har jag kikat runt och fått massor av fin inspiration och till och med skapat en egen profil. Klickar ni på kollaget ovanför så kommer ni dit, annars kan ni bara söka upp esmeeden där så hittar ni mig. Är det någon av er som också använder Plolyvore? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback