XOXO

2014-04-16 | 12:35:15
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Älskar dessa lovmorgnar när man har all tid i världen till att till exempel titta på någon serie när man vaknar. Som jag skrev lite kort igår så har jag börjat kolla på Gossip Girl. Jag har snart kollat klart på första säsongen och jag har helt klart fastnat för den här serien. Jag lovade mig själv att aldrig bli en av dom som kollar på Gossip Girl, men en vän till mig tjatade så himlans (du vet vem du är...) så jag har mer eller mindre blivit tvingad till att börja kolla, haha. Till en början var jag väldigt skeptisk då jag vanligtvis har ganska svårt för såna här typer av serier, men som sagt så har jag blivit rätt så fast vid det här laget och det blir lätt så att man tittar på ett avsnitt för mycket om kvällarna. Det var ett tag sen jag hade någon riktigt bra serie att följa så detta kom alldeles lägligt. :)

Är det någon av er som också kollar på Gossip Girl eller har någon annan bra serie att tipsa om? :)

Vårvädret håller i sig och jag har faktiskt suttit ute i solen en liten stund nu på förmiddagen. Jag ska alldeles strax få i mig lite lunch innan jag har klipptid hos frisören. Efter det möter jag upp några från det här gänget för att spendera dagen på Gatstuberg tillsammans med dom. Blir nog en fin dag det här! :)

Ha det toppen så hörs vi! :)
Anonym

Pretty Little Liars är sjukt bra! De första avsnitten är ganska sega (enligt mig) men när man kommer in i serien så är den vääääldigt bra och spännande. Det är ingen typisk dramaserie utan det är även en thrillerserie :)

2014-04-16 @ 12:51:40
Lisa - foto & vardag

Åh, asså det är bästabästabästa serien!
Andra avenyn är svårslagen annars tycker jag men Gossip girl slår nog nästa den tror jag, haha!

2014-04-16 @ 13:11:44
URL: http://lisasmedberg.blogg.se
Madde

Du borde börja kolla på That 70´s show, himla härlig serie! :D

2014-04-16 @ 14:09:02
URL: http://catharinam.blogg.se
Elin

The Vampire Diaires, The Walking Dead, Grimm och Prison Break är några riktigt bra serier jag följer! :)

2014-04-16 @ 14:30:52
URL: http://norrsundsfoto.blogg.se/
Lovisa

Åh, Gossip Girl! Är just nu inne på 5e säsongen, 15e episoden.
Hade precis samma känsla som du innan jag började kolla, mainstream, överhypat med massa steriotyper. Men jag blev helt klart positivt överraskad! Såååå himla bra serie juu.

2014-04-16 @ 14:35:42
Mathilda

Jag har precis börjat kolla på Game of Thrones, och den är väldigt bra, trots 1timmesavsnitt... :D Annars är supernatural och Doctor Who bra :) <3

2014-04-16 @ 18:56:00
URL: http://www.rabbitheart.webblogg.se
Matilda

helt klart bästa serien! kollade den till slut för ett tag sedan och funderar nu på att börja från början igen :D

2014-04-16 @ 19:41:24
URL: http://tildasofias.blogg.se
emilia

Grey's Anatomy, Hart of Dixie och One Tree Hill är alla bra serier!

2014-04-16 @ 23:00:05
Olivia

Orange is the new black, Lost och House of Cards är alla sjukt bra serier!

2014-04-17 @ 12:46:10
elin ernér

Jag såg klart det sista avsnittet av Gossip Girl igår. Kände precis som dig innan jag började kolla, var väldigt skeptisk till den "typ" av serie, men man blir helt fast efter ett tag! En jättebra serie verkligen!
Dock vet jag inte vad jag ska kolla på nu när jag sett klart den... :((

2014-04-19 @ 13:25:55
URL: http://elinerners.blogg.se
Emma

Åh, gossip girl är ju så bra, haha, har kollat igenom serien 4 gånger nu! Sen tycker jag också How I met your mother är super, tips :)

2014-04-21 @ 11:53:02
URL: http://momentsofjoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback