En ledig dag mitt i veckan

2014-04-09 | 11:09:49
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Hej på er!
Idag har jag inga lektioner och är därför ledig. Hur skönt som helst en dag mitt i veckan såhär. Sovmorgonen som jag fick imorse var väldigt välbehövlig kan jag tala om! Nu är det bara två dagar kvar i skolan och sen får vi påsklov. U to the nderbart!

Denna ganska mulna morgon har jag i alla fall spenderat i sängen tillsammans med iPaden. Resten av dagen kommer gå åt till att plugga. Jag måste förbereda mig inför min redovisning i svenska NP som jag har i morgon. Förutom det så har jag en biologiuppgift att göra och en engelskarapport att skriva. Så ja, det är helt enkelt det jag kommer syssla med till stora delar idag. Resten av dagen är oplanerad, så vi får helt enkelt så vad som händer och fötter. :)

Hur ser eran onsdag ut? :)
Linn Johansson

Såna dagar är helt underbara! Jag har en sån vecka nu! Klagar inte..

2014-04-09 @ 13:53:36
URL: http://linnjohs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback