En film från Kolmården

2014-04-28 | 08:32:00

Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5.6 SP VC USD

Precis som jag nämnde i fredags så berättade jag att jag skulle kliva upp extra tidigt i lördags morse. Jag och några fina vänner skulle alltså åka till Kolmården. Vad själva huvudsaken med besöket var kan ni se i början av videon, men mer om det kommer i ett annat inlägg. :)

Här är alltså en video som jag har klippt ihop från lördagens besök. Jag brukar nästan aldrig hålla på med film men det var faktiskt väldigt roligt! Eftersom detta är ganska nytt för mig så är själva klippen inte dom bästa och det ser ganska skakigt ut och så, men det är bara öva som gäller så blir det bara bättre och bättre! :)
Emma

Väldigt fin film du har gjort på djuren på Kolmården :)

2014-04-28 @ 09:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback