Parken Zoo II

2013-09-13 | 10:20:00
Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5.6 SP Di VC USD

Här är resten utav bilderna som jag knäppte när vi var på Parken Zoo i onsdags.
Det var perfekt fotoväder den dagen. Det låg ett tunt molntäcke över himlen som solen kunde kika igenom lite då och då. Som så många andra så föredrar jag att fota när det är lite sådär ljust mulet ute för att undvika alldeles för starka skuggor. Så vi hade helt enkelt väldigt tur med vädret. :) Något av det roligaste som finns att fota måste ju nästan vara på djurparker. Eller ja, djur överhuvudtaget. Love it!

Som jag talade om igår så var jag alltså sjuk hela torsdagen och förkylningen sitter fortfarande i. Jag blir så ledsen när jag alltid ska bli sjuk när man har massa roliga grejer planerade... Alltså alltid. Ikväll skulle t.ex hela klassen ha filmkväll hemma hos Evelina och sedan spendera natten där, men nu missar jag det. Jag som hade taggad i flera veckor... Men det finns inte så mycket att göra åt saken - det lär ju förhoppningsvis inte bli sista gången vi ordnar någnting sånt här med klassen. 

Så idag ska jag i alla fall försöka sikta på att bli friskare genom att göra det man brukar göra när man är sjuk - ligga i sängen och kolla på serier. Brukar funka rätt så bra ändå, så jag kör på det. 

Hur ser eran fredag ut? :)
Frida

Men åh va fina bilder, du är så himla duktig!!

2013-09-13 @ 13:16:12
Gunnel Bratt

Hej!!! Vill bara repetera det jag sa förut. Du är så otroligt duktig på fotografering! Hoppas att du kommer fortsätta förgylla världen med dina bilder!!!!! //Gunnel

2013-09-13 @ 20:32:42
julia

sjukt fina bilder verkligen! Har funderat på att köpa ett tamron 70-300mm objektiv men skulle vilja veta vad du tycker om det? Funkar det bra och sådär? På dina bilder ser det ju ut som att man kommer riktigt nära i alla fall! :)

2013-09-14 @ 00:06:47
URL: http://juliafrank.webblogg.se
Jenny Hermansson

helt fantastiskt fina bilder!

2013-09-14 @ 16:26:15
URL: http://jennyhermansson.se
Sarah

Väldigt fina bilder!
Älskar din header :)

2013-09-14 @ 21:43:42
URL: http://sarahss.blogg.se
emmaoster.blogg.se

hej, jag funderar på att köpa ett zoomobjektiv så undrar om du rekommenderar det du har tagit dessa bilderna med? de är superfina! kram

2013-09-15 @ 12:33:25
URL: http://emmaoster.blogg.se/
Anonym

jag tycker synd om djuren som är instängda :(

2013-09-16 @ 21:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback