En lång dag

2013-09-26 | 19:24:49
esmeraldaedenberg @ Instagram

Idag har det varit en väldigt lång torsdag. Lite för lång egentligen.
För det första hade vi världens längsta redovisning i skolan idag. För det andra hade vi en nästan två timmars längre skoldag pågrund av en föreläsningen med en naturfotograf (lätt värt, but still). För det tredje missade jag tåget hem vilket ledde till en alldeles för lång väntan på nästa tåg, missad fotbollsträning och en hel del tröstätande som även min Instagram och Twitter fick ta del av. Denna torsdag har helt enkelt varit alldeles för lång för sitt eget bästa. Men jag ska inte klaga utan vara glad för att jag faktiskt får en torsdag att avnjuta, för det är det då inte alla som får...

I morgon är det i alla fall fredag vilket ska bli togskönt! 
Som jag talade om förra veckan så har vi i klassen Freaky Fridays och imorn är det nördtema som gäller! 

När jag kommer hem från Norrköping imorn ska jag fika på stan tillsammans med mina fina tjejor, träffa pojkvännen och möta upp pappa som kommer hem från London. Helgen är sedan fullbokad med besök på Kolmården tillsammans med två i klassen och en tripp till Eskilstuna för att titta på innebandy DM. Full rulle, men det gillas! :)
johanna

Det lät verkligen som en lång dag! hoppas din fredag blir toppen!

2013-09-26 @ 21:22:52
URL: http://tigermysig.blogg.se
Ellian ~ Förlorat pappa vid 15 års

ha en fin fredag

2013-09-27 @ 07:52:25
URL: http://ellian.webblogg.se
Sofie

Hihi, när jag så din bild blev jag sugen på choklad ;)

2013-09-27 @ 17:04:54
URL: http://ruthsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback