Baseball jacka

2013-09-12 | 16:38:04
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Den här jackan kom med posten någon gång förra veckan.
Jag köpte den från Matildas bloppis för en billig peng så jag är riktigt nöjd! Funkar att använda både i höst, tidigt i vinter och framåt våren. Nu har jag en hel del jackor att varva mellan också - den här, jeansjackan, min marinblåa jacka och min anda baseballjacka. Fint som snus! :)

Jag fick dessutom hem min nya fjärrutlösare igår! 
Min förra gick sönder helt utan anledning så jag beställde alltså en ny från Scandinavian Photo. Alltså åh vad handikappad man blir utan en fjärrutlösare! Man märker verkligen hur viktig den verkligen är när man ska ta självporträtt osv. Det är rusktigt svårt utan, så jag är verkligen glad att jag har skaffat en ny! :)
Anonym

Hej, riktigt fin blogg du har! Jag undar var du har köpt den mössan på bilden? Riktigt cool!

2013-09-13 @ 19:43:40
Alma Bengtsson

Snygg jacka!
Måste också köpa en ny fjärris, har tappat bort min D:

2013-09-13 @ 22:44:05
URL: http://photoab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback