Tumblr speaks when words don't

2013-10-01 | 19:01:01
esmeeden.tumblr.com

Jag har sagt det förut och jag säger det igen - Tumblr är verkligen det perfekta stället att få fram dom ord och känslor som man inte lyckas få ur sig på egen hand. Just nu är det mycket som är skit, så då funkar alltid Tumblr bra när man behöver avreagera sig lite. Som sagt så är det svårt att få ut allt man har inom sig i ord och det är då man hittar alla dom där klockrena citaten eller bilderna som beskriver allt så himla bra. Att ligga under ett varmt täcke med musik på högsta volym strömandes ut ur hörlurarna samtidigt som man bläddrar igenom Tumblr och rebloggar allt som träffar så himla rätt, brukar funka ganska bra när allt inte är på topp. Det klarar inte upp alla känslor särskilt mycket, men det är en hjälp på traven i alla fall. Tips oavsett humör i vilket fall som helst!

Nu ska jag plugga lite och sen lägga mig i soffan och kolla på tv. Typical vardagskvällen med andra ord, haha!
Ha det fint så hörs vi!

PS:/ Jag hoppas verkligen att ni förstår att jag driver i inlägget jag skrev om "Niveas nya lläppsmör"? Det verkar som om vissa tror att jag är seriös i det jag skrivit och det vill jag inte att ni ska tro, för jag är verkligen inte någon som är särskilt insatt i just skönhetsjox och därmed driver jag en hel del med det. Så läs igenom inlägget igen och ta det med en nypa salt istället, hihi. :)
Nea

Fin tumblr du har! Älskar tumblr, pinterest och liknade sidor. Man kan drömma sig bort...
Kika gärna på min tumblr: http://neapalomitas.tumblr.com/

Kram!

2013-10-02 @ 21:38:11
URL: http://palomitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback