En liten och ganska onödig lista

2013-10-17 | 21:26:01
Vad var det första du tänkte på när du vaknade imorse?
MEN HÅLL KÄFTEN DÅ JÄVLA ALARM GÅ OCH LÄGG DIG!
Typ så...

Vad får dig att bli sådär cplycklig?
Skrattattackerna man får när man har kuddkrig och brottas och blir kysst och ihjälkittlad av pojkvännen. Skrattattacker överhuvud taget. Ni vet när man får sådär sjukt ont i magen, fast på ett bra sätt? Då blir jag extra cplycklig. När min stora och klumpiga hund kommer rusande mot mig när jag kommer hem från skolan. Liksom varje dag. Då blir jag också lycklig. Älskar dessutom att bara gå omkring i den fina hösten och lyssna på dom absolut bästa låtarna och bara känna att allt är sådär bra. Såna där små saker som man liksom blir lycklig av utan att egentligen veta varför. 

 
Vad längtar du mest efter just nu?
Åh, höstlovet! Sen längtar jag något enormt till jul och min 17 årsdag i januari. Och såklart så längtar jag till både Avicii och Justin Timberlake nästa år. Med mycket mera.

Nämn den bästa filmen du kan komma på just nu. 
The Notebook. Så himla klychigt, men asså gud. Den filmen är ju så perfekt en film kan bli! Att den dessutom sitter så himla klockrent och beskriver delar av livet på ett sånt himla bra sätt. 

Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja i att leva då?
Svårt. Skulle vara himla fränt att leva tillsammans med sköningarna i "Friends". Asså tänk vilket underhållande liv man skulle ha?

Vilken är din absoluta favoritdoft?
Charliedoft. Garagelukt. Så som det luktar precis efter att det har regnat. Liniment. Nybakade kanelbullar. Lukten av havet. Bland andra.

Nämn någonting som gjorde dig glad igår.
Igår var det en riktig skitdag rent ut sagt, så kommer faktiskt inte på någonting som gjorde mig speciellt glad just då.

Beskriv den platsen du trivs allra bäst på.
Jag har så många favoritplatser. Min säng exempelvis. I princip vart som helst utomlands. På en klippa i ute i skärgården. Med huvudet nerborrat i hundens fluffiga päls. Oftast ute på fotbollsplanen. I pojkvännens famn. Och så vidare.


Vad har varit ditt största problem idag?
Att jag har varit så sjukt trött att jag har somnat i princip överallt. På toaletten imorse, på tåget till skolan, på svenskalektionen, på tåget hem från skolan, nästan hos frisören och sedan hemma hos Charlie. Dödstrött med andra ord.

Vad var det senaste du skrattade åt?
Att Charlie är så sjukt jävla störd men ändå så sjukt jävla underbar.

Vad ska du göra nu?
Sova i ungefär elva evigheter. Med kläderna på för jag orkar då fan inte göra någonting annat just nu än att amla rakt ner i sängen. Så godnatt! 
 
julia

gillar dina bildet!

2013-10-17 @ 22:39:36
URL: http://juliasvanqvist.blogg.se
sally sventorp

duktig du är på att skriva! bra blogg! :)

2013-10-17 @ 23:02:48
URL: http://sallysventorp.blogg.se/
Mohammedi's | Art, model & designer

grymt fina bilder!!

2013-10-17 @ 23:14:14
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback