Avicii 28/2-14

2013-10-25 | 10:41:00
Bildkälla.

Jag offrade min sovmorgon och gick upp halv 9 för att sitta redo inför biljettsläppet. Det var det så värt, för nu har vi 5 biljetter till Aviciis #truetour i Stockholm den 28 februari nästa år!

Tyvärr så är det 18-årsgräns för att få stå nere på dansgolvet och ravea, och när konserten väl är så har några av oss precis fyllt 17... Det där extra året känns väldigt surt just nu, haha. Men gud, man ska verkligen inte klaga! Vi fick ju ändå platser på rad 4 på långsidan liksom. Biljetterna tog i princip slut efter 20 minuter, så det var tur att vi fick några överhuvudtaget.

Asså gaaaaaah, det kommer bli så jävla fett! Fatta vilket tryck det kommer vara! Längtar som in i helskotta! Nedräkningen har redan börjat - bara 125 dagar kvar. Och så är det ju Justin Timberlakes konsert om 197 dagar också. Taggataggatagga!

Är det någon av er som också ska dit?! :)
Emelie - Hobbyfotograf i Uppsala

Åh jag vill också se avicii. Och justin timberlake. Fan,

2013-10-25 @ 12:57:45
URL: http://drunknight.blogg.se
Natalie

Åh vad kul! Jag skulle egentligen oxå gå men fick inte tag på några biljetter.. :/

2013-10-25 @ 17:42:03
URL: http://nataliiess.blogg.se
Wuma

Jag vill så sjukt gärna!! Men tyvärr asså! :( kul för dig iaf!!

2013-10-26 @ 11:25:14
Septemberbarnet

Åh vad kul! Jag ska också dit med ett par kompisar, fast vi ska på extrakonserten som är dagen därpå. Kommer bli helt sjukt! :D

2013-11-02 @ 13:26:38
URL: http://www.septemberbarnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback