Tweetar som aldrig förr

2013-05-05 | 11:07:26

För några veckor sen så kom jag på att jag faktiskt har ett konto på Twitter som jag inte tagit hand om särskilt väl. Nu har jag i alla fall dammat av skiten och uppdaterar cirkus dagligen. Eller åtminstone varannan dag eller nåt. Mer än förut i alla fall om man säger så! :) 

Så om det är någon av er som lirar Twitter och tweetar massa fancy pancy tweets så hojta till, för jag vill gärna ha några fler att följa. Känner ni för att följa mig på Twitter så kan ni klicka här eller på bilden ovanför så kommer ni direkt till mitt kontoeller vad man ska kalla det. :) 

Det var egentligen bara det jag ville flika in och berätta, så ha det finfint! :)
Alma Bengtsson

Jag är rätt så bra på att twittra ska jag säga du :P Fast det kanske du redan märkt?
Diggar din bakrund som tusan!!

2013-05-06 @ 22:00:03
URL: http://photoab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback