Sista maj

2013-05-31 | 20:07:13
Snabb bild och så.

Goddag mina vänner!
Jag kan inte fatta att det bara är några få veckor kvar tills vi får sommarlov! Helt galet är det! Och vi ska göra så himla många roliga grejer dom här sista dagarna i klassen - awesome sawsome! Därför uppskattas inte fredagarna exakt lika mycket just nu eftersom att skoldagarna ändå inte innehåller särskilt många timmar för tillfället. Men det är ju alltid skönt med helg liksom! :)

Idag har det dessutom varit riktigt varmt ute, så när jag kom hem från skolan så la jag mig i solen några timmar. Charlie tittade in en stund också och förgyllde min fredag. Bäst är vad han är! <3

Nu tänker jag dumpa mitt arzelhoff i soffan tillsammans med chipsskålen. Är det fredag så är det! Eller nåt.

Ha det fett så hörs vi när vi hörs! :)
Ellen

Jag får redan lov imorgon :D

2013-05-31 @ 20:52:11
URL: http://fotonbyellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback