Modebloggsvarning

2013-05-28 | 14:26:05
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Här har ni en liten sneakpeak på hur jag kommer se ut ikväll (värsta modebloggstermen redan i första meningen, inte illa!). Vi i 9:an på min skola har alltså avslutningsmiddag/bal idag och det ska bli så himla roligt!

Det är första gången jag har på mig klänning sen jag var cirka 5 bast, så det känns ju lite sådär va... Men jag antar att det är smällar man får ta liksom. Den är ju väldigt enkel och så (klänningen alltså), så det ska nog funka bra ändå. Converse är det dessutom som gäller för mig ikväll. Lär nog vara den enda som bär såna men någon måste ju ta den delen också tänker jag.

Vi fick sluta ungefär 3 timmar tidigare idag så att vi skulle hinna hem och fixa ordning oss ordentligt inför ikväll, så jag ska alldeles strax hoppa in i duschen. Senare kommer Charlie, Isabelle, Carl, Linnea och Christian hit och sen drar vi oss ner tillsammans.

Känner på mig att det här kommer bli en asbra kväll! Peppmaistro deluxe! Jag tar med mig kameran så förhoppningsvis så hinner jag ladda upp massor med bilder i morgon. :)

Ha en fortsatt grym dag, för det ska vi ha! :)
Malin Jonsson

Ääääsch converse funkar alltid! :D

2013-05-28 @ 21:04:12
URL: http://tjugosjundeoktober.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback