Måndag var det ja

2013-05-27 | 19:48:49
Canon EOS 600D | Canon EF-S 18-55/3.5

Godkvällens på er!
Idag är det måndag och jag har gjort följande:
• Haft någon slags vett och etikett tjoffgrej där vi i 9:an fick lära oss att man inte får skratta högt eller sitta och prutta vid matbordet. Eller "släppa väder" som dom så fint kallade det. Hur i hela helsike ska jag klara av avslutningsmiddagen i morgon med så mycket press på mig?!
• Vaxat och noppat och färgat och slipat och trimmat och allt vad det heter. Mina ögonbryn alltså. Bli inte alldeles till er eller något nu, MEN JA, JAG ÄR TJEJ OCH HAR ALDRIG RÖRT MINA ÖGONBRYN I HELA MITT LIV! Så, då har vi fått det sagt också. Skönt. 
• Gråtit ca. halva floder för att det gjorde så förj_vla ont att slita bort halva ansiktsbehåringen. Skojar inte, typ det värsta jag gjort! 
• Trimmat och färgat barret har jag desstum gjort. Jojo, där ser man! Blev en tuff match - utväxt är ingenting man leker med bara sådär.
• Tränat fotboll + styrka = avlidna vadmuskler.
• Käkat choklad för att kompensera den alltför hårda träningen...
... och så lite falukorv och makaroner på det!

Och nu mina kära vänner ska jag ta tag i en inlämningsuppgift som toligtvis är den sista någonsin i grundskolan. That feeling alltså - djeeezeez! Sen ska jag försöka få lite saker gjorda tills i morgon också. Avslutningsmiddag slasch bal var det ja. Toktaggad!

Ha en fin måndagskväll så hörs vi när vi hörs! :)
hanna - foto

Åh vilken underbar blogg, älskar dina bilder och din design! Riktigt maffigt! :)

2013-05-28 @ 12:17:47
URL: http://everypixeloflife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback