Maj den femte och solsken

2013-05-05 | 17:58:40
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | 1/320 sek | F/1.8 | ISO-100 | Photoshop CS6

Godkväll govänner!
Det är helt galet vilket superväder det har varit idag! Det har varit sjukt varmt och soligt hela dagen! Jag har legat ute i bikini och jobbat på brännan i flera timmar och dessutom käkat första lunchen ute på altanen. Nu på kvällen så har vi i mitt fotbollslag cyklat runt i stan och delat ut reklamblad och jag skulle nog vilja påstå att denna kväll skulle kunna jämföras med en av alla dessa varma sommarkvällar som vi ser framemot. Galet skönt!

En sån där tvättäkta svensk kommentar nudå: Hur är vädret hos er?

Resten av kvällen måste jag tyvärr ägna åt plugg. Nästa vecka går vi dock bara i skolan tre dagar och sen får vi långhelg. Himla superskönt det med! Långhelgen kommer jag tillbringa i Falun, men mer om det senare. 

Måste bara tillägga att Bloglovin strular en himla massa just nu. Mina inlägg kommer inte upp på Bloglovin när jag har publicerat dom, så ni som följer mig där ser inte när jag har uppdaterat med någonting nytt. Jag hoppas att det bara är något tillfälligt annars ska jag försöka lösa det på något sätt, för så här kan vi ju inte ha det. ;)

Nej men det var väl allt för nu, så vi hörs! :)
Veronica

verkligen häftig bild! :)

2013-05-11 @ 12:31:13
URL: http://veskin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback