I'm a drum machine

2013-05-12 | 21:36:00
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | 1/80 sek | F/1.8 | ISO-100 | Photoshop CS6

Långhelgen i Falun har faktiskt varit riktigt bra!
Vi kom hem efter en 3 timmars lång bilresa runt lunch idag och sen dess har jag tränat, solat och redigerat bilder. Fler bilder från dessa dagar kommer alltså så fort dom är färdiga och så. Om ni har missat det så finns det ju några bilder från långhelgen i förra inlägget. :)

Som jag har berättat minst femtioarton gånger nu så har jag alltså varit och agerat hejarklacksledare för min brors innebandylag i Axa Floorball Cup. Killarna lyckades ta sig till slutspel men åkte ut i åttondelsfinal efter en sjukt spännande match. Men gud vilket tryck vi har hållit på läktarna! Shit alltså, den där trumman som jag bär med mig överallt är riktigt bra att ha! Den har dock (alltså jag hatar verkligen ordet "dock", så himla fult. Använder det bara in case of imergency, som typ nu) tagit död på både mina händer och på min hals, men det var det fan värt! Värsta Hammarbyklacken eller nåt (dock på typ 10 pers istället för massor) om jag får säga det själv! Och sen får vi ju inte glömma att killarna spelade riktigt bra innebandy också.

Det roligaste var nog när vi under en match hejade/trummade/klappade/marakasade/ropade/sjöng så att hela hallen gungade och till och med domarna, motståndarna och sekritariatet satt och diggade med. Den ena domaren kom fram till oss efteråt och sa att "Det är så här en riktigt hejarklack ska vara!". Han berättade att detta var något av det roligaste han hade sett och hört under sina 26 år som domare. Det bästa var nog ändå när han berättade att han hade nominarat oss till cupens Fair Play-pris för att våran glädje smittades av så himlans. Så sjukt skönt att kunna sprida glädje bland folk! Det är ju lite det som hela alltet går ut på liksom, i alla fall om ni frågar mig (och det antar jag att ni gör nu, haha...)! :)

Så ja, detta har alltså varit ett par riktigt bra dagar! 
Och som sagt så kommer jag visa fler bilder så snart som möjligt. :)

Jag är trött som en j_vla gnu just nu kan jag tala om, för det har inte blivit mycket till sömn direkt. Så tar en tidig dejt med sängen ikväll. 

Vi hörs hörni! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback