6 bilder från en onsdag

2013-05-08 | 20:48:46
Samsung Galaxy S3 | Snapseed

Tjenare kompisar!
Idag är det onsdag och vi har redan tagit helg! Fattar ni hur himla skönt det kommer bli att slippa gå i skolan imorn och på fredag? Kärlek åt helgdagar och dess klämkompanjoner! 

Ovanför ser ni 6 bilder från dagen som gått. 
Som jag tror att jag har nämnt förut så är Snapchat typ det ända vi i klassen håller på med för tillfället. Kan säga att det screenshottas en hel del och jag kan också säga att det finns sjukt många ruksigt snygga (förlåt, fula*) bilder sparade på våra mobiler. Förutom alla dom bilder som finns där jag visar min absolut vackraste sida så är det nog min snyggefan till pojkvän som leder snyggastpåbild-ligan. Haha, gulle!
Och för er som inte använder Snapchat eller inte ens vet vad det är: fy skäms och smisk på rumpan!

Har för övrigt käkat årets första kulglass för att fira långhelgen. 
Tränade också fotboll för första gången på en månad (pga skadad pissäckelfot) och dessutom första gången på riktigt gräs för i år. Alltså den känslan är svår att slå hörni! Passade på att inviga mina nya fotbollsdojs också och jag kan meddela att dom satt som handen i handsken (eller nåt sånt ja...).

Nej men shitans vilket långt inlägg!
Innan jag rundar av måste jag bara säga att jag kommer befinna mig i Falun från imorn och under hela helgen. Brodern ska köra innebandycup där så det är klart man hänkar, hejarklacksledare som man är! Vi ska bo på någon soft campingtjoff med sjötomt och bastu och allt, inte illa pinkat! Tar med mig både kameran och datorn, så jag hinner nog blogga en del ändå.

Nej men nu får det vara nog för idag hörni! 
Nu sätter jag igång och taggar inför den äckligt långa bilturen i morgon bitti så hörs vi när vi hörs!

Ha det kanoners! :)
Sofia

Mysiga bilder! :-)

2013-05-08 @ 21:35:27
URL: http://lovejournal.blogg.se/
JUNITJEJ

Så gott med glass!

2013-05-08 @ 22:11:34
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback