4 färglösa selfies

2013-05-03 | 17:09:51
Samsung Galaxy S3 | Photoshop CS6

Goddagens vänner!
Riktigt skönt med fredag, eller vad säger ni? 

Min skoldag har varit riktigt chill idag. Vi gick i och för sig ända till klockan 15 som vanligt på fredagar, men lektionerna var skapligt ok ändå. I princip alla har gått runt med mobilen framför fejan hela dagen och skickat snapchats till varandra. Haha, vi är ju skapligt lättroade i min klass om man säger så!

Jag antar att det är många av er som också använder Snapchat? ;)

Som grädde på moset (alltså, kan någon tala om för mig vem som i hela helsike verkligen äter grädde och mos? Vem?!) så är det sjukt bra väder idag! Runt halv sju någon gång så rullar jag ner mot fotbollsplanen för att kolla på derby mellan två P16-lag med några polers. Efter det drar jag mig antagligen bort mot Charlie för att spendera natten där. Fint som snus höreni!

Simma lugnt! :)
Alicia F

klarar knappt av hur snygg din blogg och du är kvinna!

2013-05-03 @ 22:05:17
URL: http://mariefrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback