Soliga dagar

2013-06-19 | 22:02:50
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II 

Det bloggas ganska dåligt från min sida nu för tiden - I beg your pardon!
(och ja, jag tror att ni förstår bättre om jag skriver det på engelska. Eller nåt, hehe..)

Sen sist har sommarvärmen fortsatt här och jag har legat och solat en hel del vilket har byggt på bikinilinjen lite grand. Fint som snus höreni!

Jag har dessutom spenderat en del tid med min finaste grabb. Han kom hem från några dagar i Jönköping igår, så jag drog hem till honom en sväng igår innan han följde med och sov hemma hos mig. Vi (eller rättare sagt han) vaknade ganska sent så vi (han) har varit rätt sega hela dagen. Det enda som blev gjort var lite filmtittande, glassätande ute i skuggan och lite serietittande. Men jag klagar inte, himla mysigt det med liksom! :)

Jag har inga direkta planer för ikväll så jag antar att det blir några avsnitt av 90210 innan jag går och lägger mig (= standard).

Ha det superfint så hörs vi snart igen! :)
johanna

sommartid är det ju "okej" att inte blogga, vara ute i solen är så mycket härligare! :)

2013-06-19 @ 23:40:03
URL: http://tigermysig.se
Laura

Åh vad härligt det låter! Jag har knappt fattat att det är sommarlov än, det är liksom för underbart för att vara sant!

2013-06-20 @ 09:07:53
URL: http://fancyphotography.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback