En dag i Stockholm

2013-06-11 | 22:31:00
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | Samsung Galaxy S3

Hallu!
Imorse styrde vi kosan mot huvudstaden för ett besök på riksdagen med alla nior på skolan. Ska jag vara ärlig så var det nog något av det mest tråkiga och ovärda jag gjort under mina 9 år i grundskolan, men någonting måste ju hålla den platsen också liksom.

Efter våran lilla rundvandring bland alla fyrkantiga politiker så avvek jag, Linnea och Isabelle från klassen för att dra en shoppingrunda på stan. Vi tog sen tåget hem och det var precis så att vi hann med, ehe...

Det blev inte så mycket fotande även fast jag hade med mig kameran. Dom bilder ni ser är från en liten frenchhotdogpaus i Kungsträdgården, bussresan upp med cp(men åh så älskade)klassen, gamla stan, den obligatoriska "hej-titta-vilka-fina-påsar-jag-släpar-på"-bilden (visar vad jag fick med mig hem i morgon), en superduperfin zebrakeps, maten från Friday's (= to die for) och så lite fin kvällssol på det. Bra dag det här hörni!

I morgon är vi komplediga från skolan och på torsdag har vi skolavslutning. Kan ni fatta att vi snart får sommarlov och att vi snart går ut nian?! För det kan f_n inte jag! Helt galet, helt sjukt, helt deprimerande, helt bäst och så himla grymt! 

Men som sagt, sovmorgon imorn vilket känns såhääääär bra! :)

Det var allt för nu - fred ut! 
julia

Vad ska du gå för linje på gymnasiet? :)

Svar: Jag ska gå Djurpark och tropisk anläggning på Himmelstalund. :)
Esmeralda Edenberg

2013-06-11 @ 22:36:01
Amanda

Vi var också på riksdagsbesök i nian! :) Håller med dig, det var sådär haha... I alla fall kul att gå och shoppa! ^^

2013-06-12 @ 08:09:22
URL: http://www.lesphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback